26 червня 2019 р., середа
 
 
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
Новини Статті Соціоніка Крамниця Мотиватори Мольфар Українська традиція

Хороші новини поширюються в соцмережах швидше за погані

21.03.2013 03:09 | © “Аратта-Україна”
Share/Bookmark
ЗМІ полюбляють виносити на перші шпальти вбивства, стихійні лиха та інші прикрі новини, залишаючи позитивні звістки на других ролях.

Хороші новини поширюються в соцмережах швидше за погані
Хороші новини поширюються в соцмережах швидше за погані
Нове дослідження про динаміку поширення новин у соцмережах змушує засумніватися в правильності такого підходу, пишуть Вести.ru з посиланням на The New York Times.

Нейробіологи і психологи провели велику роботу: в ході дослідження науковці вивчили мозкові імпульси великої кількості добровольців, проаналізували їхню електронну пошту і записи в соцмережах. Дослідження показало, що хороші новини можуть поширюватися в Інтернеті куди швидше, аніж погані.

"Коли ЗМІ вибирають новини, вони хочуть лише заволодіти увагою аудиторії, їм все одно, що вона відчуває. Коли люди діляться прочитаною новиною з друзями в соцмережах, вони віддають перевагу позитивним повідомленням, адже вони враховують реакцію своїх друзів, - мало кому хочеться здатися депресивним буркотуном", - зазначив доктор Джон Бергер, який керував дослідженням.

Бергер зі своїми колегами проаналізував, як люди ділилися статтями з сайту The New York Times. Виявилося, що найбільшої популярності зажили статті з рубрики "Наука", надто ті, які викликали здивування. Користувачі хотіли поділитися цією емоцією з друзями і публікували в соцмережі посилання на новину. Також читачі із задоволенням ділилися смішними або абсурдними нотатками. Досить популярними були матеріали, що викликають почуття гніву або занепокоєння, однак статтями, які просто засмучують, користувачі не прагнули ділитися.

Дослідження мозку показало, що люди приділяють велику кількість уваги тому, яким чином новина буде сприйнята тими, кому вони її рекомендують.

"Ми думали, що люди з найбільшим задоволенням діляться тими новинами, які схвилювали саме їх. Однак виявилося, що більшість користувачів діляться тим, що, на їхню думку, схвилює інших людей", - зазначають дослідники.

Що ширше коло спілкування користувача в Мережі, то більш ймовірно, що він буде публікувати хороші новини. Проте чи справді гарні новини змушують аудиторію почувати себе більш щасливими? Численні дослідження показали, що соціальні мережі, в разі їх активного використання, навпаки, знижують рівень щастя. Читаючи позитивні пости своїх знайомих, люди часто відчувають сильне почуття заздрості, що може призвести до розвитку депресії.

Як ми повідомляли, міжнародні експерти стурбовані тенденцією зростання негативних новин в інформаційному просторі України.

Раніше науковці створили програму, яка, ґрунтуючись на матеріалах ЗМІ, зможе попереджати про прийдешні спалахи епідемії чи насильства. Аналізуючи події, які вже відбулися, система намагається виявити загальні закономірності між ними і передбачити, що станеться в недалекому майбутньому.
Share/Bookmark