21 вересня 2019 р., субота

www.harmony.com.ua
Новини Статті Соціоніка Крамниця Мотиватори Мольфар Українська традиція

Астрономи заявили про відкриття дев`ятої планети у Сонячній системі

21.01.2016 05:01 | © “Аратта-Україна”
Двоє астрономів Майкл Браун і Костянтин Батигін з Каліфорнійського технологічного інституту (США) заявили, що в Сонячній системі є дев’ята планета - її розмір приблизно дорівнює розміру Нептуна.

Астрономи заявили про відкриття дев`ятої планети у Сонячній системі
Вчені опублікували результати роботи в журналі The Astronomical Journal, а докладніше про відкриття повідомив 20 січня авторитетний журнал Science.

Астрономи стверджують, що виявили планету шляхом математичного аналізу збурень, які відчувають безліч крижаних тіл з так званого Поясу Койпера – величезного простору за орбітою Плутона, де обертаються мільярди космічних тіл.

Розрахунки показали, що планета обертається навколо Сонця на відстані 20 орбіт Нептуна, маса її в 10 разів більше маси Землі. У силу такої віддаленості від Сонця планети не видно, а повний оберт навколо Сонця вона робить за 10-20 тис. років.

Будова і склад Планети Х

Походження Планети Х дає підставу припустити, що спочатку вона була схожа на газові гіганти Уран і Нептун. Останній в 17 разів важчий за Землю, а його діаметр в чотири рази більше, ніж у Блакитної планети. Уран і Нептун відносяться до категорії крижаних гігантів. Їхня атмосфера складається з газів (водню, гелію і вуглеводнів) і частинок льоду (водяного, аміачного і метанового). Під атмосферою гігантів розташована мантія з водяного, аміачного і метанового льоду, під яким ховається тверде ядро з металів, силікатів і криги. Планета Х може мати схожі ядро і мантію без щільної атмосфери.

* * *

Як відомо, планета Плутон, яка раніше вважалася дев’ятою планетою Сонячної системи, рішенням МАС (Міжнародного аерокосмічного союзу) в 2006 році перестала вважатися планетою, оскільки не задовольняє один з визначальних її критеріїв (домінування в просторі своєї орбіти) і занесена до класу "карликових планет".

МАС офіційно визнає існування п’яти карликових планет. Одна з них (Церера) знаходиться в астероїдному поясі між орбітами Марса й Юпітера, інші (Плутон, Еріда, Макемаке і Хаумеа) - далі орбіти Нептуна. Найбільшою з них вважається Плутон.