18 листопада 2017 р., субота
www.harmony.com.ua
Новини Статті Соціоніка Крамниця Мотиватори Мольфар Українська традиція

Медики розповіли про простий і ефективний спосіб боротьби з ожирінням

Дослідники з Медичного коледжу Бейлора (США) заявили про простий і ефективний, на їх погляд, спосіб боротьби з ожирінням - вони запропонували “вимкнути” гормон аспросін (asprosin), що відповідає за рівень глюкози в крові.

Медики розповіли про простий і ефективний спосіб боротьби з ожирінням
Стаття про це була опублікована в журналі Nature Medicine.

Фахівці з’ясували, що у людей з прогерією, які страждають синдромом передчасного старіння і дистрофією, а також люди зі слабким апетитом мають мутацію в гені FBN1. У білка фібриліна-1, кодованого дефектною ДНК, відсутній невеликий фрагмент. Ця частина, яка називається аспросін, у здорових людей відрізається від фібриліна і діє як окрема молекула.

Подальше вивчення дії гормону показало, що сполука взаємодіє з нейронами в гіпоталамусі. Як пояснили дослідники, гормон аспросін по-різному впливає на нейрони AgRP і POMC. Перші - стимулюють апетит, другі - пригнічують.

Для організму, в якому присутній аспросін, це може загрожувати частим і сильним почуттям голоду. Дослідники з’ясували, що у людей, які страждають від ожиріння, рівень аспросіну в крові особливо високий. В результаті гормон підсилює відчуття голоду, змушуючи організм вимагати більше їжі.

"Блокування" гормону допоможе зупинити набір зайвої ваги. Засіб, який дозволить нейтралізувати дію гормону, вже пройшов перші клінічні випробування.

Раніше вчені з Університету Кампінас (Бразилія) заявили, що головною причиною ожиріння є загибель особливої групи нейронів в мозку, що відповідають за відчуття насичення.