12 квітня 2021 р., понеділок
 
 
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
Новини Статті Соціоніка Крамниця Мотиватори Мольфар Українська традиція

«Ми ніколи не платимо хабарі» - правила бізнесу засновника IKEA

Share/Bookmark
Інгвар Кампрад про помилки, мрії та постійне бажання щось поліпшити.

Інгвар Кампрад - «Якщо ви не завоюєте симпатії людей, ви не зможете нічого їм продати»
Інгвар Кампрад - «Якщо ви не завоюєте симпатії людей, ви не зможете нічого їм продати»
Сім’я - це фірма, а фірма - це сім’я.

На жаль, у мене було багато поразок. Дуже сумно, що перші невдачі мало чого мене навчили. Навпаки, я продовжував наступати на одні й ті ж граблі. Батько часто говорив мені: «Інгвар, ти занадто довірливий. Нічого з тебе не вийде».

Найефективніший метод - власний приклад.

Я думаю, без невдач ви не зможете досягти мети.

Я до сих пір пам’ятаю те приємне відчуття, яке пережив, отримавши свій перший прибуток. У той час мені було не більше п’яти років.

Страх перед помилками - корінь бюрократії і ворог розвитку.

Зберігати завойоване, але шукати нові можливості.

Сентиментальність і легкість, з якою у мене навертаються сльози, дотепер залишаються рисами мого характеру.

Що добре для наших споживачів, то в кінцевому рахунку добре і для нас.

Це проблема і прокляття лідерства - люди завжди думають про себе. Навіть якщо ти запрошуєш їх поговорити, то підсвідомо вибираєш тих, від кого можеш почути певні речі. І тоді розмова не виходить абсолютно чесною та об’єктивною.

Змінити на краще своє життя - це означає звільнитися від статусів і умовностей, стати більш вільними людьми. Ми хочемо, щоб наше ім’я асоціювалося з таким підходом.

Я до сих пір пишаюся тим, що вмію доїти корову і косити траву.

У мене збереглася звичка завжди запитувати при здійсненні покупки, чи не можу я отримати свій товар трохи дешевше.

Мені досі дуже приємно займатися бізнесом. Але ще більше задоволення я відчуваю, коли у мене народжуються нові ідеї, і я примудряюся переконувати інших, що ці ідеї можна реалізувати.

Демон усередині мене говорить, що потрібно ще так багато зробити... Я ніколи не задоволений. Щось підказує мені, що зроблене мною сьогодні потрібно поліпшити завтра.

Я довго не міг навчитися не довіряти людям. Але сьогодні я говорю: не покладайтеся на рукостискання. Всі договори укладайте тільки письмово.

Якщо ви не завоюєте симпатії людей, ви не зможете нічого їм продати.

Проблеми відкривають нові можливості

Досить давно я засвоїв одне старе правило: скорочення продажів на 1% тягне за собою скорочення доходів на 10%.

Поінформованість про витрати на всіх рівнях є для нас майже маніакальною пристрастю. Кожна крона, яку можна заощадити, повинна бути зекономлена.

Найбільше мене турбує, що ми можемо заспокоїтися, зупинитися на досягнутому.

У нашої компанії є свої непорушні принципи. Один з них полягає в тому, що ми ніколи не платимо хабарі.

Краще бути трохи скупим, ніж кидатися грошима.

Мені вже 76 років, невже мені потрібно, щоб моя труна зсередини була викладена тисячодоларовими купюрами?

У мене немає смаку. Я б не зміг облаштувати власну кімнату.

Не помиляється тільки той, хто спить.

Моя найбільша зухвала мрія - щоб одного разу до керівництва прийшли жінки.

З моїм авторитетом я можу говорити будь-які дурниці, і мене ніхто не зупинить.

* * *

Торгова марка IKEA знаходиться на 89-му місці рейтингу 100 найдорожчих брендів світу. Це не найвищий показник у Швеції. Зокрема, бренд шведської мережі універмагів Hennes and Mauritz займає в сотні 58-у сходинку.

IKEA була заснована в 1943 році в Швеції.

Акронім IKEA складений з власних ініціалів засновника (IK), назви сімейної ферми Elmtaryd (E) - і назви найближчого села, Agunnaryd (A).

Компанія випускає і продає недорогі масові меблі і товари для дому. IKEA закуповує товари у понад 1300 постачальників у більш ніж 50 країнах світу. Під управлінням мережі знаходяться понад 300 магазинів в 41 країні.
Share/Bookmark