02 березня 2021 р., вівторок
 
 
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
www.harmony.com.ua
Новини Статті Соціоніка Крамниця Мотиватори Мольфар Українська традиція

Тест на “їстівність” вашої бізнес-ідеї

10.10.2013 | © mindspace.ru
Share/Bookmark
У світі достатньо хороших ідей. Хороших ідей, які погано працюють. Інтернет до відмови забитий неприкаяними стартапами, які не можуть себе окупити. У офлайні таких безхребетних проектів не менше - просто вони вмирають смиренніше.

Тест на “їстівність” вашої бізнес-ідеї
Тест на “їстівність” вашої бізнес-ідеї
Безхребетна ідея - це ідея без підстав на виживання: без вивіреної стратегії продажів і отримання прибутку.

Влучно прокоментував засилля стартапів і бізнес-ідей засновник і керуючий партнер Management Development Group inc. Дмитро Потапенко (Росія):

«Ідей не існує, існує пророблений концепт. Ти повинен розуміти свого клієнта. Ти повинен тримати його за причинне місце. Коли ти його знаєш, не треба приходити до мене, прийди до нього - і він віддасть тобі свої гроші».

Чи дозрів ринок для вашої ідеї ?

Для кожної ідеї потрібен свій ринок. І якщо його поки немає, можливо, час для вашої ідеї ще не настав. Не всім ідеям дано втілитися, а тим більше, - у прибутковому бізнесі. Але це не привід їх ігнорувати. Використовуйте їх для тренування підприємницької жилки. І будьте готові до того, що якщо вас якось вранці осінить, ви раптом зрозумієте: що це воно, те саме, те, що вам потрібно.

Всього 10 пунктів і ви зможете визначити привабливість ринку для вашої бізнес-ідеї і підготувати концепт. Для цього вам буде потрібно оцінити кожен з 10 факторів за шкалою від 0 до 10, де 0 - абсолютно непривабливий, а 10 - повністю привабливий. Отже, розпочнемо...

1. Терміновість

Наскільки терміново потрібно споживачеві те, що ви пропонуєте. Прокат старого фільму може і почекати, а ось прем’єра нового - ні, оскільки буває лише один раз.

2. Розміри ринку

Скільки споживачів активно і часто платять за подібне до того, що ви пропонуєте? Курси з плетіння кошиків під водою відвідують одиниці, а платними медичними послугами користуються мільйони.

3. Цінова стеля

Яка максимальна ціна, яку потенційний покупець готовий заплатити за товар, що подібний до вашого? За пачку льодяників - кілька центів, а за авіаносець - кілька мільйонів доларів.

4 . Витрати на залучення покупця

Наскільки легко залучити споживача? Скільки в середньому доведеться витратити сил і коштів на те, щоб укласти угоду? Ресторанчики вздовж федеральної автостради майже не витрачаються на те, щоб залучити клієнтів, а фірми, що виконують державний підряд, готові витратити мільйони аби отримати контракт на поставку.

5. Собівартість продукту

Скільки буде потрібно сил і коштів на розробку продукту, виробництво і доставку кінцевому споживачеві? Відправка файлів через інтернет не вартує майже нічого, тоді як на винахід продукту і будівництво фабрики для його виробництва можуть знадобитися мільйони.

6 . Унікальність пропозиції

Наскільки унікальна ваша пропозиція у порівнянні з аналогічними на ринку і як швидко її можуть скопіювати потенційні конкуренти? Існує незліченна безліч перукарень, а от компаній, що пропонують приватним особам космічні подорожі, - одиниці.

7. Швидкість виходу на ринок

Наскільки швидко ви зможете створити щось на продаж? Підстригти сусідський газон можна за кілька годин, а щоб відкрити банк, - потрібно кілька років.

8. Обсяг первинних вкладень

Скільки потрібно вкласти у справу, перш ніж ви зможете почати роботу? Щоб надавати послуги з прибирання будинку, потрібен тільки недорогий набір ганчірок - щіток і побутової хімії, а у сфері золотодобування доведеться витратити не один мільйон на купівлю землі та обладнання.

9 . Додаткова пропозиція

Що ще ви зможете продати споживачеві укупі зі своїм основним продуктом? Ті, хто купує бритву, захочуть придбати запасний блок лез і крем для гоління, а той, хто купив літаючу тарілку фрісбі вже придбав усе, що йому потрібно, і за нової прийде лише тоді, коли зламається стара.

10. Сталість

Скільки доведеться попрацювати, щоб, створивши первинну пропозицію, функціонувати далі? Отримання доходу від бізнес-консультування вимагає постійної роботи, а книгу можна написати, видати і забути про неї.

Тепер порахуємо бали. Якщо у вас вийшло менше 50, то, швидше за все, варто відмовитися від задуманого. Якщо 75 і більше, ваша ідея виглядає дуже привабливою - дійте! Якщо ж від 50 до 75, - ваша задумка прибуток, звичайно, принесе, але для повного успіху доведеться неабияк попітніти, так що гарненько зважте свої сили.
Share/Bookmark